Konsertti siirtyy järjestettäväksi myöhempänä ajankohtana koronavirustilanteen vuoksi.

Kirjoittaja Essi Torkkomäk… 04.03.2020 - 11:36:08

Jaakko Löytty on arvostettu laulujensa laulaja jo viidellä vuosikymmenellä. Hänen tuotantonsa koostuu etupäässä hengellisistä lauluista ja hän on julkaissut yli 30 levyä. Tunnetuimpia hänen lauluistaan on Kahden maan kansalainen, Siunaa koko maailmaa, Pidä minusta kiinni, Ilouutinen, Tilkkutäkki, Sateenkaariunet ja Helsinki-Dakar. Hänen vaimonsa Kaija Pispa on kirjoittanut useaan hänen lauluunsa sanat.

Jaakko Löytty esiintyy su 29.3 klo 15.00 Someron seurakuntakeskuksessa otsakkeella Toivoa toivon pojille. Konsertti koostuu laulajan omaelämänkerrallisista lauluista. Niiden ideana on etsiä toivoa maailmasta, jossa ei toivoa paljonkaan näy olevan. Löytty säestää itseään kitaralla ja huuliharpulla ja tilaisuudessa on pari yhteislaulua. Konsertin järjestävät Someron Helluntaiseurakunta ja Someron Ev.lut. seurakunta. Ohjelman hinta on 10€ ja tuotto ohjataan Svenssonin lähimmäispalvelukeskuksen toimintaan.

Jaakko Löytty istuu isoisänsä Toivon sylissä